Elvira 2 månader

Gårdagen blev nästan som jag hade planerat, förutom att myskvällen med min familj istället blev en filmkväll med massa människor.

När jag och Elvira kom hem från en trevlig konfirmationsmottagning så satt Robert, Andreas, Robert och johanna i soffan och kolla på ishockeyn. Efter det så drog grabbarna iväg och kollade på en bil åt Andreas, som han även köpte, medans jag, Johanna och Elvira tog en promenad. Vi gick till konsum för att hyra film och stötte på Niklas som jobbade, så vi bjöd hem honom till oss. Det tog sån tid för grabbarna med bilen så vi började titta på filmen i förväg, sen kom joel förbi oxå. Efter typ halva filmen så kom grabbarna tillbaka med den nyköpta bilen. Men jag kan försäkra dom om att dom inte missade nåt för den filmen var helt skum!  Den hette "The box"...se inte den!

Idag fyller Elvira 2 månader. Tänk att tiden går så fort fast ändå inte. =P Känns som att hon alltid har funnits och samtidigt så ovärkligt att hon är vår dotter. Jag är iaf otroligt glad att hon finns, våran lilla solstråle <3
Blev så stolt över henne igår när hon var så duktig i kyrkan. Skrek ingenting och ändå var hon vaken hela tiden.

Idag ska vi åka och shoppa vid barkaby handelsplats, sen blir det familjemiddag i viksjö och kanske fira Elvira lite. Mysigt!

Nu kom Elviras morfar, ska gå och umgås med honom och även kolla på den nya bilen. =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback